המותג המוביל בטכנולוגיה אסתטית בישראל

צלוליטיס או צלוליט זו השאלה

ראשית נתחיל עם ניפוץ מיתוס. רבים מתייחסים לצלוליט ולצלוליטיס כאותה תופעה, למרות שמדובר בשני דברים שונים.

 

הצלוליטיס

הינה דלקת קשה של הרקמה התת-עורית, הנגרמת מחיידק מזהם שחודר לשכבת העור וגורם לנפיחות, כאב ואדמומיות באזור הדלקת. התסמינים: האזור המודלק יהיה אדום, נפוח, רגיש, כואב וחם. בדרך כלל גם כולל גם סימנים סיסטמיים כגון חום, צמרמורות, לחץ דם נמוך, כאבי ראש והזעה. האזורים האדמומיים נוטים להתפשט עם הזמן. בשכיחות מועטה יותר נוטות להופיע שלפוחיות על האזור וכן נקודות אדומות על האזורים של האדמומיות. הטיפול בד"כ הוא תרופתי.

בעלת מכון קוסמטיקה?
מגוון מכשירי טיפולי גוף לבחירתך

צלוליט

לעומת זאת, צלוליט הינה תופעה שכיחה ומוכרת – אותה הצטברות של תאי שומן ברקמה התת-עורית ,שומן דחוס המשווה לעור מראה של "קוטג"" או "קליפת תפוז".ישנן סיבות רבות, כיצד ומדוע הוא נוצר ויש גם ה"מאשימים" את הגנטיקה. מדובר בתופעה שכיחה מאד המופיעה אצל גברים ונשים, אצל רזים וכאלו הסובלים ממשקל עודף. מסיבה זו רבים ממהרים לפנות לרכישת תכשירים במאות ואלפי שקלים, אך הפיתרון פשוט יותר ממה שחשבתם.

פתרון זה הוא טיפולי גוף המותאמים במיוחד למצבים משתנים שהגוף עובר ומסייעים לריכוך ושיפור מצב העור בסדרת טיפולים ייחודית. מחקרים מראים כי אותה הצטברות הגורמת לגבשושיות ולמראה עור לא אחיד באזורים כמו ישבן, ירכיים, בטן וזרועות.

הטיפולים המומלצים מומלצים בימינו הינם טיפולי טכנולוגיה לא פולשניות כגון גלי רדיו, קריו ,ועוד. כמו כן אצלנו בקליניקה תוכלו למצוא סוגים נוספים של טיפולים לחיטוב הגוף שישפרו את מצב רוח המטופלים ויגרמו להם להתאהב מחדש בגוף שלהם.

לרשותכם עינת שגאל שפירו מדריכה קלינית 4MP

5/5 - (1 vote)
עוד במגזין
יצירת קשר מהירה
אנחנו כאן לשירותכם:

לזרוב 33, ראשל”צ, 7565829

דילוג לתוכן