מידי יום את מקדישה לאחרים מזמנך ומקצועיותך כדי להעניק דימוי פנים וגוף חיוביים יותר, המשפר את תחושת הביטחון העצמית. אבל האם תוכלי לדעת כיצד הלקוחות תופסים אותך ואת מיומנויות הטיפול האישיות שלך בתחום הסרת השיער?
בחרנו להתמקד בחמישה סימני מפתח לשביעות רצון לקוחות, שיסייעו לך כבר עכשיו לשים את האצבע על תהליכי שיפור וצמיחה עסקיים:
כיצד מודדים שביעות רצון בעבודה?
כל עסק באשר הוא מיועד להשגת מטרה כלשהי, כאשר בקרב בעלי המקצוע העוסקים בתחום הסרת השיער, המטרה המרכזית היא להביא לתוצאות איכותיות שנותרות לטווח ארוך, שיתאימו לשביעות רצון הלקוחות. תוצאות שמעניקות למטופלות והמטופלים עור חלק ונקי בכל האזורים שעד כה הפריעו להם לדימוי העצמי.
כמובן שללא תוצאות מצוינות הלקוחות לא ימשיכו להגיע אליך. לכל הפחות, הם יגיעו שלא בתדירות מספיק אידיאלית למיקסום התהליך. אלא שישנם פרמטרים נוספים שלפיהם הלקוחות שלך מחפשים מקום טוב להתחיל ולהתמיד בו בתהליך הסרת שיער פנים וגוף והם אלה שבמידה רבה צפויים להכריע את הכף בנוגע לשביעות הרצון:
התמדה בתהליך הטיפול עד לסיומו המלא
כל טיפול המיושם על הגוף, בין אם למטרות רפואיות ובין אם למטרות אסתטיות, אמור להיות נעים, רגוע ובעיקר קצר. מחקרים רבים בתחום השירות קושרים בין חוסר נעימות פיזית לפגיעה בביטחון העצמי שחשים הלקוחות, דבר שמחסיר משביעות רצון הלקוחות. כאשר פגימה זו מתרחשת בתדירות עקבית ואף עולה בפרק הזמן מטיפול לטיפול, היא צפויה לייצר תחושה של ספק בנוגע ליתרונות הטיפול על פני המצב הקיים ובכך לגרום לחוסר התמדה ואף לנטישת התהליך.
זוהי הסיבה שחשוב שתבחרי לקליניקה שלך מכשיר להסרת שיער שמעניק חוויה טיפולית נעימה, וטכנולוגיה מתקדמת, שמבטיחה הן צמצום משמעותי בתחושת צריבה ותופעות הלוואי והן שמירה על תהליך קצר וידידותי בכל טיפול. וכמובן תיאום ציפיות בין המטפלת למטופלת בטרום הטיפולים- התעניינות תוך כדי הטיפול ופעולה בהתאם להרגשת המטופלת.
מעט שאלות, לצד התעניינות בטיפולים בתחומים נוספים
כאשר הלקוחות תופסים אותך כמטפלת רצינית ומקצועית, שמפגינה מיומנות גבוהה ומספקת מענה ענייני ומפורט לשאלות, סביר להניח שפרק הטיפולים יחלוף עם כמה שפחות שאלות אמצע. לקוחות שתופסים את בעלת המקצוע כאוטוריטה בתחומה, צפויים לתת בה אמון מוגבר ומתוך תחושה שהם נמצאים בידיים הטובות ביותר, דבר התורם לשביעות רצון לקוחותיה. במצב כזה, הם גם עשויים להתעניין בטיפולים נוספים שאת מציעה ולמעשה לרכוש ממך שירותים נוספים המגדילים את שורת הרווח לאורך זמן.
חברת 4MP מתמחה, בין היתר, במתן הכשרות והשתלמויות לבעלות הקליניקה המקצועית, המאפשרת לך להתעדכן בכל החידושים הקיימים בתחום ולרענן את הידע. כמו כן, ברכישת כל מכשיר לטיפולי פנים וגוף מטעמנו, נצייד אתכם בהכשרה מקיפה ומדויקת לתפעול המכשיר, המספקת לך שליטה מלאה ומקרינה רמת בקיאות גבוהה יותר לכל לקוחותייך.
חברים מביאים חברים
קליניקה טובה היא בהכרח קליניקה מומלצת ולכן את צפויה להיפגש גם עם לקוחות חדשים ופוטנציאליים שקשורים בקשר ידידותי או משפחתי עם מעגל הלקוחות הקבוע. אנשים שחוו טיפול חיובי וטוב, שתוצאותיו נראות לעין, מקרינים הלאה את החוויה שלהם למעגל הסובבים ומתפארים במקום שבו הם נמצאים ומקדמים אותו. לכן שביעות רצון הלקוחות חשוב מאוד לקידום העסק שלך.
חשוב שתדעי, כי שיטת הפרסום "מפה לאוזן" הייתה ונותרה שיטה כדאית ואפקטיבית במיוחד עבור הגדלת קהל הלקוחות ולכן מומלץ לדבוק בה כדרך בלתי נפרדת מהאסטרטגיה העסקית והשיווקית שלך.
מתן מחמאות ושבחים
לא כולם ניחנו ביחסים בינאישיים מצוינים המאפשרים לך לחוש וודאות גבוהה לגבי שביעות רצונם. לכן כאשר מורעפות עליך המחמאות או אם שמעת שבחים על התוצאות עצמן, תוכלי להיות בטוחה בפעילותך ולדעת שאת אכן מקדמת את הלקוחות שלך למטרות הרצויות עבורם.
אם את משתמשת בכל מכונה להסרת שיער מתקדמת ויעילה, חשוב גם שתפעלי לקבלת השיקוף באופן יזום על מנת לייעל את תהליכי הטיפול. חשוב גם להעניק ללקוחותייך פלטפורמות בהן יוכלו לבטא את הלך הרוח במעמד הטיפולים ולחוות את דעתם האישית. כמו למשל עמוד פייסבוק ואינסטגרם פעילים, אתר אינטרנט בו ניתן להשאיר ביקורת או תכתובות בווצאפ דרכם ניתן לנהל קשר אישי וקרוב מהלקוחות ולקבל את דעתם בנוגע לטיפולים אצלך.
עלייה קבועה ברווחיות העסק והרצון בהרחבת היקף השירותים
מלבד אירועי חיים נקודתיים בהם עלולה להתרחש ירידה בהכנסות כמו מצבי חירום ולחימה או בנסיבות אישיות, עסק פעיל אמור להבחין בשוטף בעלייה הדרגתית בתקבולים החודשיים והשנתיים וכן בצורך שמגיע מהשטח להגדלת מעטפת השירות באמצעות הרחבת תפריט הטיפולים, מכשור נוסף, יותר פינות המתנה ללקוחות, הכנסת עובד/ת נוספים ועוד.
מדובר בשביעות רצון לקוחות המבטאת את החזון האידיאלי ביותר לרווחיות, שתביא בתורה לצמיחה עסקית ולשגשוג, מהם תוכלי להגיע לרווחה אישית טובה ופרנסה בשפע מכאן ועד בכלל.
שאלות ותשובות
כיצד אוכל להגדיל את שביעות רצון הלקוחות שלי?
שמירה על מיומנות, בקיאות ושירות מקצועיים, לצד הכנסת מכשור מתקדם ואיכותי לקליניקה, צפויים לספק לך מעטפת עשירה המבססת קהל לקוחות נאמן ועקבי, שמבין את הערך שתספקי כנגד התמורה המשולמת.
היכן אפשר ללמוד טוב יותר כיצד להתנהל באופן אישי מול הלקוחות?
חברת 4MP מספקת הכשרות והשתלמויות רבות המאפשרות לך לשפר את תהליכי השירות בעסק ולרכוש כלים נוספים למתן מענה טיפולי הולם, אחראי ונעים לכל סוגי הלקוחות. פני אלינו למידע נוסף.